2011年4月17日星期日

倪安东- 歌词集

哇哇~这首歌很好听~我听歌比别人慢。。。hot的歌我会拖到一两个月后听,才猛说好听。但这首歌真正让我感觉妙的是歌词~嗯。不是歌手。mv故事流程也不错,埋下了伏笔。^^散场的拥抱
曲:蘇俊沅  詞:姚若龍 編曲:鍾興民Baby-C 、JerryC從妳的眼角 慢慢地明瞭我能做的很少原來妳藏著傷 但不想和我聊妳選的電影 像某種預告
不坦白的主角
最後流著眼淚 堅持獨自走掉(这里很有转折,不错)
散場的擁抱 我還在燃燒但妳心裡的浪潮 拒絕讓我看到妳煎熬 不肯定什麼是最想要愛才又像樂園又像監牢散場的擁抱 混亂的心跳多寧願只是爭吵 還能道歉和好我知道 妳留著和他所有合照明明面前是答案 卻撕掉 不要呵護地祈禱 溫柔地討好愛能讓人渺小苦笑冒充微笑 浪漫得不肯逃散場的擁抱 我還在燃燒但妳心裡的浪潮 拒絕讓我看到妳煎熬 不肯定什麼是最想要愛才又像樂園又像監牢散場的擁抱 混亂的心跳多寧願只是爭吵 還能道歉和好我知道 我們和你們不能比較但我的愛多強悍 出乎妳預料散場的擁抱 我還在燃燒但妳心裡的浪潮 拒絕讓我看到妳煎熬 不肯定什麼是最想要愛才又像樂園又像監牢散場的擁抱 混亂的心跳多寧願只是爭吵 還能道歉和好我知道 太美的回憶像副手銬
越是掙脫越纏繞 我比妳明瞭(收藏~~~)
第二首
他唱英文歌的feel不错,
还是华语歌与英文歌的感觉本来就不同?><
算了。

很有感触的一首歌~
旋律很好听。^^

Sorry that I loved U中譯:陶晶瑩
詞:倪安東Anthony Neely 、Skot Suyama       曲:Skot Suyama

For all of the time that i tried for your smile
For making you think that i was worth the while
So your love love love love love would be mine
For sending you flowers and holding your hand
That no one was there to take a stand
But then love love love made us blind
And I’m so sorry that I hurt you
Sorry that I fell through
Sorry i was falling in love with you
I’m sorry that it came true
But sorry doesn’t turn back time
For all that i have done to you
I wish that i could make it right
So sorry that i loved you
Sorry that i needed you
Sorry that i hold you tight
And I’m So sorry for...
Making you love me and saying goodbye
For being the one that taught you how to cry
It was love love love and it passed us by
For giving you every thing that you dreamed
For taking it back when i fled the scene
sorry love,for wasting your time
And I’m so sorry that I hurt you
Sorry that I fell through
Sorry i was falling in love with you
I’m sorry that it came true
But sorry doesn’t turn back time
For all that i have done to you
I wish that i could make it right
I’m so sorry that i loved you
Sorry that i needed you
Sorry that i hold you tight
And apology now after all of this time
Won’t make my difference tonight
But I’m hoping I’m Sorry will open your mind
To love love love love in your life
Sorry that i hurt you
Sorry that i fell through
Sorry i was falling in love with you
I’m sorry that it came true
But sorry doesn’t turn back time
For all that i have done to you
I wish that i could make it right
So sorry that i hurt you
Sorry that i fell through
Sorry i was falling in love with you
I’m sorry that it came true
But sorry do can’t turn back time
I’m sorry that i loved you
I’m sorry that i hurt you
I’m so sorry that i loved you
I’m sorry that i hurt you
Sorry that i loved you

没有评论: