2011年4月27日星期三

shocked!!

I was shocked by myself.
Can't u see wat am i doing now?

Influence by oral....
LA.......LA.......LA.........

Just to inform,
this is just the first.....

Next,
I can't believe wat i said!
"I will stay if he request."

GOD!!!!!

Quite a headache now,
eventhough I had that thought,
but that is not the main reason,
but why did i said tat?

It just like,
I can't control myself...
.....................................

好,
中断。
思绪调回来。

不过还真的很让人惊吓。。。
觉得有fear factor的程度~
啊哈哈。。。
呵呵。。。

可能难听点有点重色轻友。。。
可是我更爱你们~
哈哈~
他可能是那个导火线。。(毕竟天秤座就是视爱情为第一。。。)
不过你们还占大部分~

你们对我太好了~ ^ ^

不过说真的,
我看到了很多前兆。。。
我不想引用他的话,
but。。。
我看了有点难过。
我承认我对号入座,
但时机也太刚巧了吧。。。

我就是这么注重时机。。。
或许离开真的比较好。。。

(我看到泪水掉进水里的漩涡了,笑。)

没有评论: